[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Angara można ponownie spotkać przy krypcie {21}, w której zgubił swójamulet.Krypta broniona jest przez szkielet maga oraz trzy zwykłe szkielety.Amulet zaś, któregoStrona: 25 www.gry-online.pl Gothic II  Poradnik GRY-OnLineAngar szukał dodaje 10 punktów many.W krypcie dodatkowo można znalezć Eliksir Ducha dającyten sam efekt.103.Jan i kuznia.Misję zleca: Jan {5}.Aby Jan mógł podjąć pracę w zamkowej kuzni, trzeba za niego poręczyć u kapitanaGaronda.Wtedy można przekazać kowalowi radosną wiadomość, a wezmie się dziarsko do pracy.104.Miecz Ferosa.Misję zleca: Feros {5}.Zgubiony miecz leży na skalnym klifie Hosh-Paka {8}.105.Głód.Misję zleca: Gerold {5}.Z Geroldem trzeba się spotkać w nocy, w domu magów.Ile by mujedzenia nie dać, zawsze będzie mu mało, ale za każdą ilość da tyle samo złota i graczowiprzybędzie tyle samo punktów doświadczenia.106.Paskudna nora.Misję zleca: Brutus {5}.Brutus przerwał pracę, bo się boi chrząszczy.Robaki w jego kuzni sącztery i trzeba je wszystkie zabić.Wzruszony Brutus nie poskąpi nagrody.107.Hosh-Pak.Misję zleca: Orik {5}.Szaman orków ma swoją siedzibę na skalnym klifie {8} i należy go poprostu zabić.Można jednak zaczekać z wykonaniem tej misji, do spotkania ze starym przyjacielem-orkiem Ur-Shakiem {12}.108.Ur-shak.Misję zleca: Ur-Shak {12}.Ur-Shak zdąża do Hosh-Paka {8}.Ur-Shak po dotarciu na miejsceprzestanie być już przyjacielem i poleci graczowi odejść.Strona: 26 www.gry-online.pl Gothic II  Poradnik GRY-OnLine109.Dwa lodowe olbrzymy dla Sylvia.Misję zleca: Sylvio {23}.Sylvio nie będzie chciał zapłacić umówionych pieniędzy za zabicie dwóchlodowych golemów, które pilnują wejścia do Lodowej Krainy {24}.Ponadto zaatakuje gracza, jeśliten będzie tamtędy wracał po zabiciu lodowego smoka.110.Muszę się stąd wydostać!Misję zleca: Talbin {13}.Talbinowi trzeba oddać skórę topielca znalezioną przy Engromie {7}, awówczas myśliwy ruszy w kierunku przełęczy.Warto mu towarzyszyć, żeby go co po drodze niezjadło.111.Pan smoków.Misję zleca: Finkregh {26}.Ostatni smok przed walką zdradza, iż jego pan zamieszkuje w DworzeIrdorath.Pokonanie go, będzie stanowić treść szóstego dopiero rozdziału.Strona: 27 www.gry-online.pl Gothic II  Poradnik GRY-OnLineRozdział piąty: RozstanieJak sam tytuł rozdziału wskazuje, polegać on będzie na odpłynięciu z wyspy na pokładzie jedynegodostępnego statku.Aby jednak tego dokonać, trzeba będzie się dowiedzieć, dokąd płynąć, na czympłynąć, pod czyją komendą płynąć i z kim płynąć.Przede wszystkim trzeba udać się do Xardasa (1).Okaże się, że nekromanta gdzieś przepadł, a nastraży swojej wieży pozostawił demony.Pod wieżą jednak czeka Lester, który przekaże list odXardasa.List ten zawiera zaklęcie, które pozwala na otwarcie  Dworu Irdorath  książki, którą wtrzecim rozdziale gracz przekazał Pyrokarowi.Następnym etapem podróży będzie znów klasztor (30).Pyrokar zgodzi się na przekazanie graczowiksięgi i Talamon strzegący wejścia do podziemnej części klasztoru również wpuści bez problemów. Dwór Irdorath spoczywa na stole alchemicznym.Wewnątrz znajduje się klucz oraz list zewskazówką o lampie.Wskazówka jest mocno zagmatwana, lecz paskudnie trywialna, jak sięokazuje.należy zainteresować się bliżej lampą po prawej stronie biblioteczki przy końcu sali, aotworzy ona przejście do krypty.Krypty bronią szkielety, jeden szkielet maga, a za drzwiami prowadzącymi do ukrytej bibliotekispotkać można jeszcze trzy demony.Po ich pokonaniu gracz znajdzie na stole: Azy Innosa (siła+5,zręczność+5), zakurzoną księgę i morską mapę pewnej wyspy.Ze swoimi odkryciami trzeba wrócićdo Pyrokara, a stanie się jasne, że na ostateczną rozprawę z wrogiem należy się udać statkiem(quest 115).Przy okazji będzie można wydobyć od arcymaga Aurę Innosa, cenny amulet dającyfantastyczną odporność na wszystko.Okręt okrętem, ale skompletować trzeba na niego załogę.Kapitanem będzie Jorgen (30), alePyrokar nie zechce go wypuścić z klasztoru bez oddania mu przysługi (quest 116).Okrętpaladynów trzeba przejąć na własność (quest 115), załogę skompletować (quest 118) i możnanakazać Jorgenowi podniesienie kotwicy.Aby odpłynąć, należy jeszcze udać się do kajutykapitańskiej na zasłużony odpoczynek.Ponadto.Z Alrikiem [14] można odbyć kolejne trzy pojedynki za pieniądze.112.Zbroja pełzacza.Misję zleca: Wilk (21).Po przyniesieniu Wilkowi 10 pancerzy pełzacza, zrobi za darmo zbroję.Nicwielkiego w porównaniu z tym, czym gracz już powinien dysponować, ale za to ciekawie sięprezentuje.Pełzacze występują gromadnie w wielu jaskiniach.113.Bajer.Misję zleca: Dar (20).Nie będąc paladynem może być problem ze znalezieniem orkowego herszta,lecz z całą pewnością jednego takiego można spotkać na moście, nieopodal siedziby magicznegogolema (31).Odniesienie zdobytego na nim pierścienia orkowych przywódców, powinno Darauradować.W akcie wdzięczności, można dostać od niego cenny amulet zręczności (+15).114.Mikstura Neorasa ze smoczych jaj.Misję zleca: Neoras (30).Neorasowi należy przekazać smocze jajo, które można znalezć wlegowisku Finkregha {26}.115.Potrzebuję okrętu.Misję zleca: Pyrokar (30).Aby zdobyć okręt wystarczy wywrzeć słowny nacisk na pilnujących gostrażników i po robocie.Strona: 28 www.gry-online.pl Gothic II  Poradnik GRY-OnLine116.Powrót do wieży.Misję zleca: Pyrokar (30) [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • higrostat.htw.pl
  •