[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Ponieważ tarcza ta jest równie użyteczna w walce wręcz, jak i na odległość,wybił on ich potem do nogi.Klasa Pancerza: +4Specjalne: +7 do Klasy Pancerza przeciw broni strzeleckiejWymagana siła: 15Nie może używać: Druid, Mag, Bard, ZłodziejStrona: 76 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Lista przedmiotów GRY-OnLineTarcza odbić +1Sądzono, że jest to tylko zapomniana ozdoba z jakiejś komnaty, więc tarcza ta leżała natyłach jakiegoś sklepu, dopóki pewien młody szlachcic nie zakupił jej jako część swojejzbroi paradnej.Jej bierne właściwości odkryto pózniej, gdy podczas nieudanej próbypozbawienia go życia, tarcza odbijała każdy atak w stronę niedoszłych zabójców.Pózniejsze badania połączyły ją z Myth Rynn albo innymi dawnymi wykopaliskami.Klasa Pancerza: +2Specjalne: Odbija pociski z powrotem w atakującegoWymagana siła: 4Nie może używać: Druid, Mag, Bard, ZłodziejTarcza harmonii +2Audn z Pola, rycerz i czempion czarodzieja Kekkima, nosił tę tarczę przez większośćswojego życia.Chroni ona nosiciela przed większością form kontroli umysłu, co jestzaletą dla czarodzieja, który potrzebował przyjaznych mu wojowników, aby stali wierniepo jego stronie.Zarówno Kekkim, jak i Audn dawno już gryzą ziemię, pozostawiwszytarczę temu, kto wydostanie ją z wieży czarodzieja.Klasa Pancerza: +3Specjalne: Odporność na uroki, zamęt, dominację oraz unieruchomienie osobyWymagana siła: 4Nie może używać: Druid, Mag, Bard, ZłodziejTarcza zaginionych +2Tę dziwną tarczę skonstruowali nomadzi, którzy kiedyś zamieszkiwali las Mir, grupa jużdawno zaabsorbowana do "cywilizowanego" społeczeństwa i zapomniana.Dokładniejszebadanie ukazuje splątane razem włosy ludzkie i zwierzęce trzymające się dzięki zaklęciu,choć sposób, w jaki to wykonano zaginął z czasem.Klasa Pancerza: +3Specjalne: +5% do odporności na magięWymagana siła: 12Nie może używać: Druid, Mag, Bard, ZłodziejLokalizacja: Wzgórza UmarAaska ocalenia +3Kiedyś była to potężna tarcza używana przez kapłanów Bane'a, jednakże wraz ześmiercią tego boga, większość z jej właściwości prysła.Pozostaje tylko podstawowamagiczna ochrona, co czyni ją użyteczną dla każdego poszukiwacza przygód.Klasa Pancerza: +4Wymagana siła: 12Nie może używać: Druid, Mag, Bard, ZłodziejLokalizacja: Zapomniane MiastoTarcza Baldurana +3Tę tarczę dzierżył niegdyś sławny Balduran.Jest to część kompletu broni i zbroi, któryzostał skradziony z muzeum miejskiego we Wrotach Baldura.Klasa Pancerza: +4Specjalne:Strona: 77 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Lista przedmiotów GRY-OnLineOdbija promienie obserwatorów-1 do SiłyWymagana siła: 12Nie może używać: Bard, Druid, Mag, ZłodziejLokalizacja: Promenada Waukeen (bonus CD)Bransolety / RękawiceBransolety ochrony, KP 6: 'Bransolety Zmierci'Przez dekady bransolety te posiadał niepokonany gladiator, który z powodzeniemużywał ich podczas walk.Ze śmiercią czempiona wiąże się zniknięcie tego przedmiotu.Jeśli jednak wierzyć plotkom, bransolety po dziś dzień używane są podczas walk.Klasa Pancerza: 6Bransolety łucznictwa: 'Obrońca Doliny'Podczas niebezpiecznych spotkań z rywalem, król Wielkiej Doliny zażyczył sobieochrony najlepszych łuczników, którzy mieli wesprzeć jego zwykłą gwardię.Wszyscyłucznicy, wyposażeni w zaczarowane łuki i bransolety, ukryli się w pewnej odległości odmiejsca spotkania.Jak przewidywano, wrogie oddziały próbowały pojmać króla.Przeciwnicy nie spodziewali się jednak, że ukryci łucznicy wykażą się tak zdumiewającącelnością.Król zdołał umknąć nie draśnięty, bowiem żadnemu z wrogów nie udało sięnawet do niego zbliżyć.TraK0: +2 (tylko bronie strzeleckie)Nie może używać: Druid, Mag, KapłanRękawice siły ogra: 'Ręce Takkoka'Ręce Takkoka są właśnie tym, na co wskazuje ich nazwa - rękami ogra, który stracił je,gdy zaatakował dziwnego człowieka przekraczającego Grzbiet Zwiata.Ten tajemniczymężczyzna okazał się być magiem o niezwykłej potędze.Wykorzystał on ręce Takkokado stworzenia rękawic z ogrzej skóry.Specjalne: Siła: 18/00Nie może używać: Złodziej, MagLokalizacja: Kula SferRękawice zręczności: 'Zwinne Ręce'Te rękawice stworzono w Kara-Tur z myślą o mistrzach sztuk walki, których potęgęmiały zwiększyć.Niezbyt szczegółowe legendy powiadają o wielu mistrzach z dalekiegowschodu, którzy podczas podróży przynieśli ze sobą te przedmioty.Specjalne: Zręczność: 18Lokalizacja: Siedziba kultu Niewidzącego OkaRękawice niezdarności: 'Rękawice Przemieszczania Elandera'Przedmiot przeklęty.Porywczy Elander opracował te przeklęte rękawice z myślą opokonaniu swojego rywala.Niestety, jego nienawiść obróciła się przeciwko niemu,kiedy pewnego razu pomylił je z inną parą.TraK0: -10Specjalne: -2 do ZręcznościStrona: 78 www.gry-online [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • higrostat.htw.pl
  •