[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.ZbierajmyMithrilowe %7łetony (oznaczone na mapie gwiazdkami) gdyż przydadzą nam się w tej częścilabiryntu.01  Wejście z (1512)02  Przełącznik otwierający tajne drzwi (03)  znajduje się za tajnymi drzwiami które możnaotworzyć złodziejem03  Tajne drzwi04  W sadzawce znajdziemy Róg Minotaura który przyda nam się w dalszej części poziomu i ObrazAupieżcy Umysłu.Postacie stojące wokół sadzawki mają w rękach kolejne trzy obrazy, musimy je wziąć choć posągibędą na nas rzucały czary.Wracamy z 4 obrazami drogą którą przybyliśmy i kierujemy się do (05)05  Po zabiciu potworów, otwieramy kolejno cztery drzwi czterema obrazami które znalezliśmy w(04)i zabijamy znajdujące się tam potwory.Przedmioty: Miecz Płomień Północy, Katana Malakar +2,06  Gliniane Golemy  po wejściu do pokoju i próbie otwarcia skrzyni, drzwi się zatrzaskują itrzeba walczyć z glinianymi golemami, najlepiej zabić je broniami typu wiekiera, po zabiciugolemów drzwi się otwierają.Przedmioty: Cięciwa Auku Gesena (fragment artefaktu)07  Kamień Spowolnienia  zły efektStrona: 63 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Poradnik GRY-OnLine08  Kamień Uleczenia  dobry efekt09  Kamień Przyspieszenia  dobry efekt10  Kamień Błyskawicy  zły efektDalej idziemy tylko główną postacią zostawiając resztę drużyny z tyłu11  Bodhi  postanowiła po obserwacji naszych postępów w labiryncie zabić nas ostatecznie inatychmiastowo.Nasza główna postać po chwili walki zamienia się w ziemskie wcielenia Bhaalaczyli w maszynę do zabijania Zabójcę.Bodhi jest zaskoczona i ucieka aby poinformować o tymIrenikusa.Po jakimś czasie nasz bohater wraca do swojej pierwotnej postaci.Gdy przemieniamysię po raz pierwszy w Zabójcę nasz bohater powinien być sam w pokoju gdyż fakt utraty nad nimkontroli może zaowocować atakiem na członków drużyny.Po powrocie sytuacji do normy, kładziemy naszą drużynę do snu, po przebudzeniu okazuje się iżnasza główna postać znowu przemienia się w Zabójcę, jedyna rada to szybko uciekać resztądrużyny aż efekt minieNastępny sen który odbędziemy mieli przy którymś z kolejnych odpoczynków to sen dzięki któremuuzyskamy nową zdolność: Zamiana w Zabójcę.Po użyciu tej zdolności (nie możemy być zbyt długojednorazowo przemienieni) nasz główny bohater zamienia się w potężnego stwora, ziemskieśmiertelne wcielenie Bhaala  Zabójcę.Jednorazowe użycie tej zdolności kosztuje nas  2 punktyreputacji.12  Przedmioty: Róg MinotauraW tym momencie labiryntu ( po sprawdzeniu ostatniej sali zna północ od miejsca gdzie spotkaliśmyBodhi) powinniśmy już mieć 21 Mithrilowych %7łetonów wracamy więc do (13)13  MaszynaW tej maszynie możemy wymienić znalezione w labiryncie mithrilowe żetony na przedmioty.Maksymalna ilość żetonów jaką możemy znalezć to 21.20 żetonów to Kolczuga Błazna +415 żetonów to Buty Szybkości10 żetonów to buty +50% do odporności na elektryczność5 żetonów to buty +50% do odporności na zimnoNajlepszym zakupem wydają się Buty Szybkości za 15 żetonówIdziemy teraz do (14)14  Posąg Bezrogiego MinotauraPowinniśmy mieć obydwa brakujące Rogi Minotaura (04) (12)Umieszczamy brakujące rogi w Posągu i otwierają się drzwi (15) prowadzące do dalszej częścilabiryntu.15  WyjściePo przejściu drzwi pojawiamy się w okrągłym pokoju.Po zabiciu znajdujących się tam przeciwnikówpojawia się zjawa która informuje nas o teście któremu zostaniemy poddani zgodnie z regułamirządzącymi labiryntem.Odpowiadamy iż chcemy poddać się próbie.* Zostajemy teleportowani do sali z Mykonidami.Zabijamy je.Pytanie:  W lesie to dostałem, więc usiadłem.Odpowiedz: Drzazga drewna* Zostajemy przeniesieni do pokoju ze stołemPrzedmioty: Płaszcz OdbiciaRozmawiamy z osobami siedzącymi za stołem, te zadają nam kolejne pytania na które musimyodpowiedziećPytanie:  Jest to lepsze niż najlepsza z rzeczy.Strona: 64 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Poradnik GRY-OnLineOdpowiedz: NicPytanie:  Biegnie gdzie chce.Odpowiedz: RzekaPytanie:  Przyprawiam cię o słabość.Odpowiedz: StrachPytanie:  To co zwraca nam zaginionych.Odpowiedz: PamięćPo udzieleniu czwartej poprawnej odpowiedzi zostajemy przeniesieni do sali z trollami, zabijamy je irozmawiamy ze zjawą mówiąc jej iż chcemy się jeszcze porozglądać przed ostatecznym osądem.Wracamy do zwłok Trolli bierzemy stamtąd Głowę Olbrzymiego Trolla i wkładamy ją w ołtarz Trolli.Przedmioty: Kościana Maczuga +2, +3 przeciwko NieumarłymWracamy do zjawy i oświadczamy iż chcemy być osądzeni.Wynik sądu to wolność dla nas.(opisana droga przez labirynt jest najlepszą jeżeli chodzi o punkty doświadczenia i zdobywaneprzedmioty, lecz są różne jej wariacje)Po schodach z sali w której zostajemy poddani osądowi wracamy do Przytułku Czarowięzy zpowrotem do lokacji 1500.2300 - Podwodne miastoDo Podwodnego Miasta trafiamy gdy zaufamy w Przytułku Czarowięzy Saemonowi i popłyniemy znim na stały ląd.Po zatonięciu statku trafiamy do podwodnego miasta Sahuaginów.Podstawowym zadaniem które nas tu sprowadza to dostanie się na stały ląd do Podmroku.Możemyto zrealizować poprzez rozwiązanie problemów politycznych w mieście Sahuaginów.MusimyStrona: 65 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Poradnik GRY-OnLineopowiedzieć się albo po stronie Króla albo po stronie Rebeliantów.Wydaje się logiczneopowiedzenie się po stronie rebeliantów jako wybór mniejszego zła.Tak czy inaczej do momentuspotkania z przywódca rebeliantów nie ujawniamy naszego stanowiska.Rozdział 401 - Kapłanka Senityili  trafiamy przed oblicze kapłanki, która magicznie umożliwia namrozumienie tutejszego języka i informuje nas, iż nasze przybycie jest częścią starożytnejprzepowiedni (i to jest powodem dlaczego nie zostaliśmy zjedzeni).Następnie kierujemy się przedoblicze króla.Po spotkaniu z KrólemKapłanka przekonuje nas iż powinniśmy pomóc Księciu Rebeliantów.Daje nam Kulę Buntownika [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • higrostat.htw.pl
  •